Wymyka się ? O YEYE mydełkach i woreczku na mydła - W SAUNIE - Polski Portal Saunowy

News

POLSKI PORTAL SAUNOWY

Post Top Ad


Wymyka się ? O YEYE mydełkach i woreczku na mydła

 Wymyka się? O YEYE mydełkach i woreczku na mydła.




Proponuję zakupić od razu woreczek i mydełko. Duży wybór ręcznie robionych polecam ze strony www.unikalnekosmetyki.pl

Zdecydowałam się przetestować, gdyż byłam przekonana, że to akcesorium jest podobne do mojej rosyjskiej, baniowej, lnianej myjki kupowanej z mydełkiem w środku. Takie produkty na porządku dziennym można kupić wszędzie na Ukrainie - od bazaru po saunę.

A co z YEYE woreczkiem?

Dopiero po zobaczeniu ściągacza dotarło do mnie, że to woreczek, a nie scrubbingowa myjka.
Aczkolwiek przetestowałam jak myjkę, do ścierania pierwszej warstwy naskórka w saunie mokrej. Do środka włożyłam ( i wykończyłam) przywiezione z Izraela mydło z Morza Martwego. Co zdziwiło mnie, moja woreczko -myjka zadziałała, lekko i przyjemnie. Taki przypadkowy, pomyłkowy test.

Potem wyjęłam mokre mydło i pozwoliłam workowi wysuszyć się. Włożyłam już normalne mydło i ściągnęłam za pomocą ściągacza.
Wisi sobie na ścianie łazienki, mydło się nie wymyka, a schnie. W saunie możemy umieścić na wieszaku zanim wejdziemy do łaźni. 

Polecam.

Nawet na 500+




Zenobia Ostasz
banitka@copyrights

1 komentarz:

  1. To wspaniałe, że takie inicjatywy powstają i coraz więcej ludzi stara się dbać o naszą planetę. Gratuluję odwagi i kreatywności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za dodanie komentarza.